Beoordelingen van Sushi Familie Bergen op Zoom

Recente recensies

5.0
Tessa Wilbrink
19 juni 2026

Helaas ben ik na het eten van de sushi ziek geworden, normaal heb ik altijd een goede ervaring met sushi familie maar vandaag helaas niet.

Sofie
15 juni 2026

Goed gevarieerde dozen. Echt lekker.

Willem van der Bent
8 juni 2026

Het smaakte weer erg goed bezorgt door een vriendelijke bezorger Tot de volgende keer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Nieuwburg
6 juni 2026

Altijd heerlijke sushi

S
4 juni 2026

Het was lekker, maar deze keer minder praktisch. Sushi was minder stevig en lag liggend met crunchy topping erop, waardoor het uit elkaar viel bij pakken of in soya dippen.

Hicran
3 juni 2026

The best in town like always!

David
1 juni 2026

Het was weer lekker smullen. Bestelling rond 16 uur geplaatst voor 17 uur om af te halen en kon het gelijk meenemen.

Barbara
31 mei 2026

Weer heerlijk genoten van jullie sushi! Gelukkig wel met de menukaart in mijn hand want op de website zijn de afbeeldingen van de gerechten veel te klein. De bezorging was perfect, precies op het gewenste tijdstip. Jammer dat de bezorger een norse jongen was: met een “alsjeblieft” werd het tasje in mijn handen geduwd en weg was hij weer.

Vera
25 mei 2026

Altijd goede en snelle bezorging. Echt super! De sushi is ook altijd heerlijk. Ik ben groot fan van alles met zalm, die is altijd super.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L
24 mei 2026

Complimenten voor de snelle en vriendelijke bezorging! De sushi lag er prachtig en verzorgd bij in de box, en de bestelling was ook nog eens sneller binnen dan verwacht. Top service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R Gut
23 mei 2026
Kim
21 mei 2026
Fred Siep
19 mei 2026

Zeer snel geleverd

M van Meel
16 mei 2026

Altijd lekker! Zeer zeker een aanrader👌 Lekkerste Sushi van de regio!

Daphne
16 mei 2026

Heerlijke sushi en mooi op tijd

Bieneke
8 mei 2026

Altijd top, goede service, lekkere sushi, als er iets mis gaat wordt het prima opgelost.

Daria
8 mei 2026
Amino
6 mei 2026

Top

Said
29 april 2026

Lekker eten, extra lekkers gekregen ivm een jarige

Ria
25 april 2026

Heerlijk verse sushi

Danny L.
24 april 2026

Top heerlijk gegeten!

Arjen
13 april 2026

Het zag er heerlijk uit en zo smaakte het ook! Complimenten!

Kvt
11 april 2026

Sushi sandwich erg lekker en vult enorm!

9 april 2026

Rafal
7 april 2026

Perfect as always .

Ria
6 april 2026

Super vers en lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angie
5 april 2026

Hele lekkere sushi, we bestellen graag! Vooral de nigiris zijn super!🥰

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Francis Disco
2 april 2026

Alles was super lekker ook nog extra wat bij besteld telefonisch was geen probleem. Top zeker aan te bevelen.

-
31 maart 2026
Alexis Aguado
26 maart 2026

Everything was tasty and delicious!

Kvt
25 maart 2026

Heerlijk!

Dmitry
22 maart 2026

Het was lekker! We waren allemaal er zeer tevreden. Bedankt! 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wij
21 maart 2026

Kwaliteit

Y.
15 maart 2026

Altijd tevreden ! Vers en heerlijk

Daniel van Leeuwen
8 maart 2026
draw
6 maart 2026
Luc
5 maart 2026

Voor de eerste keer besteld en het smaakte heerlijk vers en de warme gerechten waren heel warm toen het bezorgd werd door de vriendelijke bezorger!

Azra
28 februari 2026

Leveren snel, goede service.

Mandy
22 februari 2026

Snelle service, vriendelijk personeel en altijd lekker. Crunchy chicken roll is echt een aanrader

Aria
18 februari 2026

Beste sushi in de regio!

Marit
16 februari 2026

Optijd klaar, lekkere sushi!

Anique
15 februari 2026

Erg lekker, verse sushi (lekkere rijst i.p.v. droge rijst)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Giel Petersen
15 februari 2026

Vooraf besteld, werkt perfect! Was optijd klaar met afhalen en super kwaliteit! Super valentijns diner gehad!!

Ed
15 februari 2026

Goede smaak, vers en op tijd klaar. Bedankt voor de extra's van het huis

Aliya
14 februari 2026

Eten was vers voorbereid Top het was heerlijk ! Herhaling vatbaar ❤️

Léon
14 februari 2026

Prima en mooie sushi!

A.
12 februari 2026

Super Eten en bezorging is best wel snel top !

Anoniem
9 februari 2026
Daria
6 februari 2026
Lieke
6 februari 2026

Perfect, zoals altijd. Suuper snel ook

Bakkers
6 februari 2026

Een schone zaak en super lekker

Peter paesschen
5 februari 2026

Er zat geen gember bij. Moet dat los bijbesteld worden?

B
3 februari 2026

Ruime keuze, heerlijke sushi. Best prijzig, maar is het af en toe zeker waard!

Linda de zwart
1 februari 2026

Was op tijd lekker van de sushi gesmuld 😋

M.K.
1 februari 2026
Zoelaiga
31 januari 2026

Kan niks anders dan erg lovend over jullie praten!! Bestellen nu al een tijdje al bij jullie. Onze meiden, mijn moeder en ik hebben echt genoten!! Super vers en heerlijk zoals altijd!!

Buurvrouw
31 januari 2026

Lekker vers, lekker gesmuld

Lieke
26 januari 2026

Suuuper snelle bezorging! Echt m’n favoriete sushirestaurant in Bergen op Zoom

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sam
26 januari 2026

Goeie kwaliteit sushi, zelfs nog warm terwijl bezorger met de fiets kwam naar borgvliet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karlijn
21 januari 2026

Heerlijke sushi voor een goede prijs en hele lieve medewerkers!

J Wijn
19 januari 2026
Eric
18 januari 2026

Had de crispy sushi besteld. Goede kwaliteit, mooi verzorgd en ruim op tijd bezorgd.

Mar
11 januari 2026
Anne
10 januari 2026
Reemer
5 januari 2026
Andre en Leonie
4 januari 2026

Wij hebben heerlijk gegeten met ons 6-zen.. Bestellen hier volgende keer weer..

Sou
3 januari 2026

Was erg veel saus doorheen. Extra saus vragen is dus te overbodig.

Jip Venne
1 januari 2026

Geweldig, ook nieuwjaarswens geschreven . Cadeautje loempia’s top

A. D
1 januari 2026

Aardige personeel, heerlijke sushi!

S Loi
1 januari 2026
Ano
30 december 2026

Goeie service , hele snelle bezorging en het belangrijkste! De sushi was echt heerlijk! M’n eerste en zeker niet de laatste keer

Ruba
28 december 2025

Ik vond het niet lekker en de rijst was los en de smaak niet goed

Musters
26 december 2025

Heerlijke sushi, op tijd bezorgd. Keurig

Natasja
25 december 2025

Geweldige sushi! Hadden 1e kerst sushi afgehaald en alles keurig verpakt en heerlijk vers. Aanrader!

Arthur huijbregts
25 december 2025

Was lekker en vers .

H Bulham
25 december 2025

Snel en overzichtelijk besteld en ruim op tijd klaar om zelf op te halen, geholpen door een vriendelijke medewerker. De sushi was heerlijk.

James Kil
23 december 2025

Heerlijk gegeten! Alles was super lekker, en een goed gevulde pokebowl. Bedankt!

Marjolein
23 december 2025

When in rome...wij waren in bergen of zoom dus moesten wel even sushi eten, aktieschotel met al onze favorieten besteld, niet duur en superlekker, parkeren was even puzzelen maar onze bestelling stond klaar dus we konden snel weer door om heerlijk te smullen!

Glenn
19 december 2025

Heerlijke verse sushi. Verreweg de lekkerste sushi in Bergen op Zoom.

Roossana
12 december 2025

Fijne service, vriendelijke medewerkers/personeel en altijd hele goeie sushi!!

Marten
7 december 2025

美味しかったです Oishikattadesu

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
5 december 2025

De website is overzichtelijk met acties. Snel besteld on line en zelf opgehaald. Vriendelijke bediening en de sushi was heerlijk!

Kelly
4 december 2025

Heerlijke sushi, erg leuke actieprijs en vriendelijke medewerkers :)

Rina mulders
2 december 2025

Prima verzorgd

B.
29 november 2025

De crunchy kip is heerlijk! Ben wel altijd best wat geld kwijt aan sushi, daar kan ik ook voor uit eten, helaas bestel ik dus niet heel vaak.

Dasilva
27 november 2025

Het eten was heel erg lekker!!

Jansen
25 november 2025
remijn
24 november 2025

de beste sushi in bergen op zoom , lekker vers en voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Salah
21 november 2025

De sushi was lekker. De pinda’s op de kip sushi is wel uniek.

Remco de Gronckel
20 november 2025

Wederom super! Beste sushi in de buurt!

Politie
16 november 2025

Super lekkere sushi. Vriendelijke bezorgster en enorm bedankt voor de extra loempia's.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jessica
9 november 2025

Het eten was, zoals we gewend zijn, heerlijk! Met de bezorging was er iets mis gegaan. We kregen eerst de bestelling van een andere klant. Dit is later helemaal in orde gemaakt en goed opgelost. Supertevreden over Sushi Familie!

Sonny
8 november 2025

Zeer goed ☺️

Auke Schipper
7 november 2025

Spicy maar lekker

Yvette
5 november 2025

Heerlijke sushi, wel te vroeg geleverd

Dennis
4 november 2025

Snelle levering door zeer correcte bezorger. De sushi zelf, als altijd, goed van kwaliteit.

Sophie
1 november 2025

Altijd lekker, eerlijk en vers.

S
31 oktober 2025

Lekker zoals altijd!

Dewi Van Elzakker-Rijkenberg
31 oktober 2025

Heel tevreden. Goede kwaliteit en zelfs eerder dan beloofde bezorgtijd.

masja
29 oktober 2025