Reviews from Sushi Familie Bergen op Zoom
Recent reviews
Tessa Wilbrink
Helaas ben ik na het eten van de sushi ziek geworden, normaal heb ik altijd een goede ervaring met sushi familie maar vandaag helaas niet.
Sofie
Goed gevarieerde dozen. Echt lekker.
Willem van der Bent
Het smaakte weer erg goed bezorgt door een vriendelijke bezorger Tot de volgende keer
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Van Nieuwburg
Altijd heerlijke sushi
S
Het was lekker, maar deze keer minder praktisch. Sushi was minder stevig en lag liggend met crunchy topping erop, waardoor het uit elkaar viel bij pakken of in soya dippen.
Hicran
The best in town like always!
David
Het was weer lekker smullen. Bestelling rond 16 uur geplaatst voor 17 uur om af te halen en kon het gelijk meenemen.
Barbara
Weer heerlijk genoten van jullie sushi! Gelukkig wel met de menukaart in mijn hand want op de website zijn de afbeeldingen van de gerechten veel te klein. De bezorging was perfect, precies op het gewenste tijdstip. Jammer dat de bezorger een norse jongen was: met een “alsjeblieft” werd het tasje in mijn handen geduwd en weg was hij weer.
Vera
Altijd goede en snelle bezorging. Echt super! De sushi is ook altijd heerlijk. Ik ben groot fan van alles met zalm, die is altijd super.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
L
Complimenten voor de snelle en vriendelijke bezorging! De sushi lag er prachtig en verzorgd bij in de box, en de bestelling was ook nog eens sneller binnen dan verwacht. Top service!
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
R Gut
Kim
Fred Siep
Zeer snel geleverd
M van Meel
Altijd lekker! Zeer zeker een aanrader👌 Lekkerste Sushi van de regio!
Daphne
Heerlijke sushi en mooi op tijd
Bieneke
Altijd top, goede service, lekkere sushi, als er iets mis gaat wordt het prima opgelost.
Daria
Amino
Top
Said
Lekker eten, extra lekkers gekregen ivm een jarige
Ria
Heerlijk verse sushi
Danny L.
Top heerlijk gegeten!
Arjen
Het zag er heerlijk uit en zo smaakte het ook! Complimenten!
Kvt
Sushi sandwich erg lekker en vult enorm!
Rafal
Perfect as always .
Ria
Super vers en lekker
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Angie
Hele lekkere sushi, we bestellen graag! Vooral de nigiris zijn super!🥰
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Francis Disco
Alles was super lekker ook nog extra wat bij besteld telefonisch was geen probleem. Top zeker aan te bevelen.
-
Alexis Aguado
Everything was tasty and delicious!
Kvt
Heerlijk!
Dmitry
Het was lekker! We waren allemaal er zeer tevreden. Bedankt! 👍
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Wij
Kwaliteit
Y.
Altijd tevreden ! Vers en heerlijk
Daniel van Leeuwen
draw
Luc
Voor de eerste keer besteld en het smaakte heerlijk vers en de warme gerechten waren heel warm toen het bezorgd werd door de vriendelijke bezorger!
Azra
Leveren snel, goede service.
Mandy
Snelle service, vriendelijk personeel en altijd lekker. Crunchy chicken roll is echt een aanrader
Aria
Beste sushi in de regio!
Marit
Optijd klaar, lekkere sushi!
Anique
Erg lekker, verse sushi (lekkere rijst i.p.v. droge rijst)
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Giel Petersen
Vooraf besteld, werkt perfect! Was optijd klaar met afhalen en super kwaliteit! Super valentijns diner gehad!!
Ed
Goede smaak, vers en op tijd klaar. Bedankt voor de extra's van het huis
Aliya
Eten was vers voorbereid Top het was heerlijk ! Herhaling vatbaar ❤️
Léon
Prima en mooie sushi!
A.
Super Eten en bezorging is best wel snel top !
Anoniem
Daria
Lieke
Perfect, zoals altijd. Suuper snel ook
Bakkers
Een schone zaak en super lekker
Peter paesschen
Er zat geen gember bij. Moet dat los bijbesteld worden?
B
Ruime keuze, heerlijke sushi. Best prijzig, maar is het af en toe zeker waard!
Linda de zwart
Was op tijd lekker van de sushi gesmuld 😋
M.K.
Zoelaiga
Kan niks anders dan erg lovend over jullie praten!! Bestellen nu al een tijdje al bij jullie. Onze meiden, mijn moeder en ik hebben echt genoten!! Super vers en heerlijk zoals altijd!!
Buurvrouw
Lekker vers, lekker gesmuld
Lieke
Suuuper snelle bezorging! Echt m’n favoriete sushirestaurant in Bergen op Zoom
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Sam
Goeie kwaliteit sushi, zelfs nog warm terwijl bezorger met de fiets kwam naar borgvliet
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Karlijn
Heerlijke sushi voor een goede prijs en hele lieve medewerkers!
J Wijn
Eric
Had de crispy sushi besteld. Goede kwaliteit, mooi verzorgd en ruim op tijd bezorgd.
Mar
Anne
Reemer
Andre en Leonie
Wij hebben heerlijk gegeten met ons 6-zen.. Bestellen hier volgende keer weer..
Sou
Was erg veel saus doorheen. Extra saus vragen is dus te overbodig.
Jip Venne
Geweldig, ook nieuwjaarswens geschreven . Cadeautje loempia’s top
A. D
Aardige personeel, heerlijke sushi!
S Loi
Ano
Goeie service , hele snelle bezorging en het belangrijkste! De sushi was echt heerlijk! M’n eerste en zeker niet de laatste keer
Ruba
Ik vond het niet lekker en de rijst was los en de smaak niet goed
Musters
Heerlijke sushi, op tijd bezorgd. Keurig
Natasja
Geweldige sushi! Hadden 1e kerst sushi afgehaald en alles keurig verpakt en heerlijk vers. Aanrader!
Arthur huijbregts
Was lekker en vers .
H Bulham
Snel en overzichtelijk besteld en ruim op tijd klaar om zelf op te halen, geholpen door een vriendelijke medewerker. De sushi was heerlijk.
James Kil
Heerlijk gegeten! Alles was super lekker, en een goed gevulde pokebowl. Bedankt!
Marjolein
When in rome...wij waren in bergen of zoom dus moesten wel even sushi eten, aktieschotel met al onze favorieten besteld, niet duur en superlekker, parkeren was even puzzelen maar onze bestelling stond klaar dus we konden snel weer door om heerlijk te smullen!
Glenn
Heerlijke verse sushi. Verreweg de lekkerste sushi in Bergen op Zoom.
Roossana
Fijne service, vriendelijke medewerkers/personeel en altijd hele goeie sushi!!
Marten
美味しかったです Oishikattadesu
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Hans
De website is overzichtelijk met acties. Snel besteld on line en zelf opgehaald. Vriendelijke bediening en de sushi was heerlijk!
Kelly
Heerlijke sushi, erg leuke actieprijs en vriendelijke medewerkers :)
Rina mulders
Prima verzorgd
B.
De crunchy kip is heerlijk! Ben wel altijd best wat geld kwijt aan sushi, daar kan ik ook voor uit eten, helaas bestel ik dus niet heel vaak.
Dasilva
Het eten was heel erg lekker!!
Jansen
remijn
de beste sushi in bergen op zoom , lekker vers en voor herhaling vatbaar
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Salah
De sushi was lekker. De pinda’s op de kip sushi is wel uniek.
Remco de Gronckel
Wederom super! Beste sushi in de buurt!
Politie
Super lekkere sushi. Vriendelijke bezorgster en enorm bedankt voor de extra loempia's.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Jessica
Het eten was, zoals we gewend zijn, heerlijk! Met de bezorging was er iets mis gegaan. We kregen eerst de bestelling van een andere klant. Dit is later helemaal in orde gemaakt en goed opgelost. Supertevreden over Sushi Familie!
Sonny
Zeer goed ☺️
Auke Schipper
Spicy maar lekker
Yvette
Heerlijke sushi, wel te vroeg geleverd
Dennis
Snelle levering door zeer correcte bezorger. De sushi zelf, als altijd, goed van kwaliteit.
Sophie
Altijd lekker, eerlijk en vers.
S
Lekker zoals altijd!
Dewi Van Elzakker-Rijkenberg
Heel tevreden. Goede kwaliteit en zelfs eerder dan beloofde bezorgtijd.